21 noiembrie 2016

[ultima iluzie a unui om fara iluzii] - nu cred in soarta, destin sau horoscop dar pot spune ca sunt surprins ca lucrurile au iesit asa... intotdeauna am simtit ca era ceva ce ma tragea inapoi. are vreun sens? sa fiu departe de tine? dar nu mi-am dorit o viata incumintita sau o iubire fara adevar. cu tine mi-am zis : ,,poate, doar poate.." . dar acum stiu ca a fost o iluzie. sunt obisnuit cu asta. se intampla tot timpul in desertul ce sunt dar de aceasta data m-a prins. si uite care este treaba cu acest sfarsit de poveste. este exact ceea ce ar fi trebuit sa se intample inainte sa te iubesc. acum am ce a ramas dupa tine...o solitudine fara suflet. departe de tine. si da...te-am iubit...[restul de timp o sa il traiesc ca si cand o sa te mai iubesc intr-o alta poveste]


2 comentarii:

Anonim spunea...

Ne umplem inimile cu scenarii pentru reforma lumii și nu vedem unicul factor care rezolvă problema, și acesta este iubirea.

Anonim spunea...

”Nu poți scăpa de anumite lucruri decât trăindu-le, nu poți limpezi anumite obsesii decât privindu-le în fată, si nu poți cunoaște adevărata dragoste decât depășind-o. Nu poți stăpâni decât acele lucruri la care ai renunțat, de care te-ai eliberat, nu prin detașare de ele însele, ci prin detașare de dorința fructelor lor.”(Mircea Eliade)
Erin

Trimiteți un comentariu