03 ianuarie 2015

De ce surîde Gioconda? se întreabă de sute de ani specialiștii, dar și oamenii simpli.Nimeni nu-și pune problema că Gioconda surîde ca proasta, că zîmbetul nu ascunde nimic deosebit.Toți presupun că zîmbetul trebuie să însemne ceva...

Ion Cristoiu

Un comentariu:

Unknown spunea...

Tare asta :)))! Ma amuz, gandindu-ma ca intalnesc uneori chipuri atat de zambitoare , incat sa ajung sa ma intreb ce au patit. Eu nu sunt o exuberabta de felul meu! Dar am prieteni care chicotesc, se amuza, rad cu gura pana la urechi, sanatos. dar zambetele purtate pe chipuri in momd constant mi-au retinut atentia. Am cunoscut persoane care suradeau aproape zilnic, de cate ori le vedeai, erau zu zambetul pe fata. Si maica-mea avea obiceiul asta, si chiar ma intreb uneori de ce nu oi fi semanat cu ea. Nu am fost niciodata o zambareata. Ba chair ma enerveaza cand cineva apare in fata mea si ma fixeaza zambind. Ma inhiba. Ma face sa ma simt chiar usor jenata. Aveam o vecina, o am si azi, care este purtatoare de zambet. Genul acela care zambeste, incat parca te simti obligat sa ii intorci favoarea. Cred ca sta in firea femeilor mai mult. Si doar un anume gen de femei. Care sunt asemanatoare cu niste fetite de gradinita, cuminti, care abea asetapta sa se joace cu papusile. Pare ca nimic nu le poate strica fericirea. Imi pare rau, nu vreau sa imi jignesc mama, ba chiar o apreciez. Dar, cred ca este o trasatura nativa. Femei zambitoare si celelalte.

Trimiteți un comentariu