07 noiembrie 2014

"...ți-am dat libertate în ideea c-o vei folosi într-un scop benefic, și n-am cerut decât un singur lucru, ca, atunci când nu mă vei mai dori, să-mi spui. Întotdeauna ți-am spus că, din punctul meu de vedere, ești un om liber, că nu dețin controlul nici asupra trupului tău, nici asupra sufletului tău, și nici n-am dorit ca între noi să existe o astfel de relație. Am vrut ca, în fiecare zi, să alegi din nou să fii alături de mine, să alegi asta cu inima deschisă sau să fii atât de sinceră, încât să-mi spui c-ai ales pe altcineva. Ce n-aș da ca lucrurile să fie atât de simple, i-aș fi spus eu, crezi c-așa merg treburile? Da sau nu, alb sau negru? ȘI DAC-AM ALES PE CINEVA CARE NU M-A ALES PE MINE?"



( Zeruya Shalev, Viața amoroasă)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu